خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/22 - 12:07
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
فیاضی:

راه‌های مواصلاتی بین شهری مازندران نیاز به بهسازی و ایمن‌سازی دارند/ضرورت حمایت ویژه دولت جدید از کشاورزان این استان

نماینده نور و محمود‌آباد در مجلس دوازدهم، ضمن یادآوری نیاز راه‌های مواصلاتی مازندران به بهسازی و ایمن‌سازی، از وضعیت حوزه کشاورزی به عنوان یکی از مهمترین مسائل این منطقه یاد کرد و از دولت جدید خواست تا از کشاورزان این استان به طور ویژه حمایت کند.

عبدالوحید فیاضی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در بیان بخشی از مشکلات حوزه انتخابیه اش که برای رفع آنها برنامه ریزی کرده است، گفت: متاسفانه ایجاد جاده‌های دسترسی در استان مازندران ناتمام باقی‌مانده است ضمن اینکه راه‌های مواصلاتی بین شهری در این استان هم به دلیل فرسودگی و افزایش جمعیت نیاز به بهسازی و ایمن‌سازی دارند.

نماینده مردم نور و محمود‌آباد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: شبکه‌های خدمات‌رسانی در این منطقه اعم از آب و برق نیز عمدتا ناکافی و ناسالم هستند آن هم در شرایطی که به دلیل تعداد زیاد گردشگران، جمعیت این منطقه در برخی فصول سال همچون تابستان چندین برابر افزایش می‌یابد.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، یادآور شد: مسائل مرتبط با حوزه کشاورزی و زمان برداشت محصول در این منطقه از اهمیت بسزایی برخوردار است که باعث نگرانی کشاورزان این منطقه شده است.

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: انتظار می‌رود دولت جدید توجه جدی به این بخش داشته باشد و از کشاورزان به طور ویژه حمایت کند چراکه اعمال سیاست‌های نادرست همچون تخصیص ارز ترجیحی به واردات برنج، زمین‌های کشاورزی این استان را نابود می‌کند چراکه کشاورزان ناچار به تغییر کاربری آنها می‌شوند./

پایان پیام

  • کد خبر : 382033
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار